Aoi's blog

Mindennapjaim...agy nem minden napom de a legtöbb napom :D Szeretlek té ember, ki ide benézel :D (L) Debrecen mellett lakok, de már nem sokáig hál' istennek :D Részben fáj a szívem ezért, mert elhagyom barátaim és családom, de részben örülök, mert ahova megyek ott is vannak barátaim és végre önálló életet kezdhetek...Remélem Tetszik a blog ;) Ha valami megragadta a figyelmed írj kommentet..na puszi (L)(K)

Képek :3

Friss topikok

  • aoi_san: :3 bezony tezsvír....♥ már jobban is vagyok :) (L)...köszike :+ és sztem így lesz a jó cupp(L) (2010.05.09. 10:05) sayounara...
  • aoi_san: :DDDD Immádoom a beled tesókám ^.^ majd kifizetem XD Ma meghívlak vmire ;) Megyünk a Gyöngybe? :D (2010.05.08. 08:49) Dikkk Ó XD
  • Frucie: @Hentes Kárcsy: Rám nem fog rám cuppani.... vagyis nem hagyom magam :D Mert digó vok oszt kész xD (2010.04.16. 20:46) Főzött rántottát :D
  • Hentes Kárcsy: Szia tesó! A Poligamyhoz szólnék annyit, hogy az a bizonyos Lilla Csányi oldalán az én lennék. Sz... (2010.04.13. 17:43) Egy nap a sok közül : )
  • aoi_san: :D énis pusszantalak tesókáám (L).(L) Amúg meg pultos Tibi ugye tudod,h. 1ütt volt az iccával, és ... (2010.04.08. 21:28) Na már megint :D

Linkblog

2010.03.31. 18:17 | aoi_san | 1 komment

Najó kezdjünk bele :D

Nos akkor elkezdem :3 Régóta kacsingatok már a blogírás felé, de eddig nem volt időőőm vagy elég identitásom eme művelet végrehajtásához :P De most! Háháhááá!

 

 

Először is elmondanám miféle fajta ember(nemét tekintve lány) vagyok x.x 18 éves, és Debrecen...melletti -.-".De fel a fejjel ha minden jól megy -és jól fog menni O.O- akkor nyáron már fel is költözhetek Pestre ami sook szempontból jó:

1.: kiválok -végre- a szülői házból
2.: önállósodok :3
3.:sok időt tölthetekKai-chanommal :3
4.: meg sok időt tölthetek a többi barátommal is XD akik ott vannak

Bár sok embert hagyok magam mögött de azthiszem...egyszer mindenbe bele kell vágni és én most fogom elkezdeni ezt a bizonyos vágást : )Idén érettségizek, és eléggé be vagyok nos.... igen az a bizonyos szó. De fel a fejjel. Okos vagyok szép és bátor, én vagyok az aligátor :D Szóval gond nem lehet ;)...olyan sok XDAkkor most jön a kicsit talán nevezzük vadabb (?) oldalam. Imádom Japánt :D A nyelvet-bár elég nehéz o.o .kemény 7 japánóra után besokalltam XD- akkor imádom a kultúrát o.o meg vagyok őrülve a shintoért, meg a zenért.

Hát már nem annyira nagy lánggal ég bennem a manga illetve anime iránti imádat de egyet-egyet megnézek ill. elolvasok az igényesebbek közül. A Jrock, illetve Visual Kei-t nagyon imádom *..* Sok sok bandát igen XD Nem sorolom mert nem akarom x_x a zenéhez még annyit, hogy hallgassatok Panic! at the Disco-t :3 Mit mondjak még el magamról? o.o azt hiszem egyenlőre ennyi elég. a többi dolog majd jön iő közben :D

 

Najó akkor elkezdem mondani a mai napomat. HUh :DÁhh tegnap voltam fodrásznál szal reggel a hajam miatt nem kellett túl sokat aggodalmaskodnom :D ruhám miatt se..szóval jól indult a reggel. Még talán a nap is sütött. Akkor suliba menet találkoztam Szasza szomszéddal, aki naaaagyon aranyos csajszi xD. Közösen késtünk cukrászatról :3 Bezooony annak (is) tanulok. Meg pincérnek, megszakácsnak. o.o de én egyik sem leszek XD!! YAAY!

Az érdekesebb fordulat akkor következett be, amikor Fru(Jucika) Lilla(Kárcsi) meg Henni(Pámelá) -ÁJJ NAGYON IMÁDOM ŐKET! A LEGJOBB BARÁTOK AKIT CSAK EMBER KÍVÁNHAT!!- elhívtak a Gyöngybe hogy igyunk valamit. Én pedig kis körünkben Dezső lennék XD...Megittunk 1-1 almás berecent és jókedvűen bicegtünk Endréhez (a Rejjál élelmiszerüzletbe XD) Szünetben még felhívtam drágaszágom és megtudtam, hogy holnap olyan 4 körül érkezzek meg a fővárosba o.o. Ja igen XD megyek. Unalmas órák tömkelege -.-" Bár...Frucie mellett nem mindig olyan unalmas :D írtam egy faxa kis dogát irodalomból, meg németből. Ich spreche Deutsh...ja.. XD und I HATE THIS LANGUAGE O.X >< angolul meg csak pár szót tudok szóóóval...:P Nyemgáááz... Fruékkal felidéztük a 4 év emlékeit XD nagyon kész volt :D Ja tényleg meg Feri mutatott a kutyáiról képet.annyira cukik *.* Dogok *.* És majdnem minden mondatunkat úgy kezdtük: emlékeztek mikor....XD Hát..egen ezek volnánk mi. Ja és a csajom ügyeletes volt :D xD A security-s XD Utána nem sok érdekes dolog történt velem -.-" itthon punnyadok és verem a ....billentyűket.Közben pakolgatok meg 4chan-on képeket nézegetek.Oh oh tényleg!! I LOVE YAOIII! :D I (L)boys.....with another boys XD Na csóközön..elköszöntem

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aoi-san.blog.hu/api/trackback/id/tr571884710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hentes Kárcsy 2010.03.31. 20:19:48

Igen Ami, Dezső, Aoi megmég van ezer neved. A mai nap is olyan különleges volt mint a többi mostanság!! :P Am ezek a napok tartják bennem a lelket, vagyis nem is a napok hanem a folyamatos őrültködés. Pl. ez a menjünk be a Gyöngybe Icához egy felesre. De most ne h azt higgye valaki, hogy Dezső mi alkoholisták vagyunk, mert cukrászat után kocsmáztunk!! Hát nem vagyunk.
Egyébként a tetoválós múltadat-jelenedet is megemlíthednéd valamikor, mert szerintem az sem elhanyagolható. A Keri Ink nagyon is jól működő szalon, csak mivel mindig csavarogsz nehezen visszük ketten Kat-tel (Fru) a boltot.
Egyébként itt a hatalmas interneten és kedves barátnáém blogján keresztül jelenteném be, hogy holnap lesz a lakodalmam Pámélával, úgyhogy Aoi/Ami/Dezső az apósom lesz!!!!:D:D Hatalmas buli lesz irodalom órán. Vajon Szmea ( Antalné Bodó Marika irodalom teacher woman)mit fog szólni??? Lekakálom am! :D
Nah hát ennyi lenne, nem szaporítom a szavat!! Remélem sok ember örömét leli majd a mi kis világunk feltárása során!!
Pussszancs Ami
Lilla/Kárcsy
Címkék: today
süti beállítások módosítása