Aoi's blog

Mindennapjaim...agy nem minden napom de a legtöbb napom :D Szeretlek té ember, ki ide benézel :D (L) Debrecen mellett lakok, de már nem sokáig hál' istennek :D Részben fáj a szívem ezért, mert elhagyom barátaim és családom, de részben örülök, mert ahova megyek ott is vannak barátaim és végre önálló életet kezdhetek...Remélem Tetszik a blog ;) Ha valami megragadta a figyelmed írj kommentet..na puszi (L)(K)

Képek :3

Friss topikok

  • aoi_san: :3 bezony tezsvír....♥ már jobban is vagyok :) (L)...köszike :+ és sztem így lesz a jó cupp(L) (2010.05.09. 10:05) sayounara...
  • aoi_san: :DDDD Immádoom a beled tesókám ^.^ majd kifizetem XD Ma meghívlak vmire ;) Megyünk a Gyöngybe? :D (2010.05.08. 08:49) Dikkk Ó XD
  • Frucie: @Hentes Kárcsy: Rám nem fog rám cuppani.... vagyis nem hagyom magam :D Mert digó vok oszt kész xD (2010.04.16. 20:46) Főzött rántottát :D
  • Hentes Kárcsy: Szia tesó! A Poligamyhoz szólnék annyit, hogy az a bizonyos Lilla Csányi oldalán az én lennék. Sz... (2010.04.13. 17:43) Egy nap a sok közül : )
  • aoi_san: :D énis pusszantalak tesókáám (L).(L) Amúg meg pultos Tibi ugye tudod,h. 1ütt volt az iccával, és ... (2010.04.08. 21:28) Na már megint :D

Linkblog

Hossssszúúúúú hétvége...

2010.04.11. 09:47 | aoi_san | Szólj hozzá!

No, hát gomen, hogy 2 napja nem írtam, de vendégek voltak nálam. Országos barátném, Timmy, meg a barátnője Eiri...kattant ez a két csaj XD

Pénteken nem türtént d.e. semmi érdemi, szóval nem is említem meg, csak annyit, hogy eljöttem az ucssó 2 óráról..sok volt nekem a héten az a 3-nap XD(főleg azzal a tudattal, hogy vannak olyanok akik megkapták az egész hetet -.-") Na m1. Hazajöttem nagyjából elcuccoltam, lezuhanyoztam, elkészültem, és már mentem is a buszhoz, mert 5-kor találkoztam Timmyvel. MÓKUS!

Ja, félúton találkoztam Stellával meg Andival :D Velük mentem ki a Segnerre, ahol drága barátosném már várt :3 Nyakunkba kaptuk a várost éselindultunk a Fórum felé. Ettünk 1 B-smartot, amikor meghallottam vmi ismerős hangot...lenéztünk, és láttuk, h. Guitar Heroznak egy szinpadnál..na mondom fasza XD Nem volt idő bámészkodni, mert mentünk Eiri elé, a vonathoz. A villamos megállóban láttunk két naaagyon cuki uke-tsávót :3 nyááááá(L) szerelembe estem tőlük XDMÓKUS!

Lapozás. Megérkeztünk a Nagyállóra, és kerestük hol is lehetne megtalálni Eirit.Mint az utólagosan kiderült, másik vonattal jön. És nem a Tulipán IC-vel, mert az 45 percet késik xD Előreláthatólag....Víz-vezeték-szerelő(8)...istenem hányszoör meghallgattuk. Unalmunkban elkeztünk körmöt festeni a peronon...És Timmynek még mindig türkiz XDMÓKUS! 

No...megérkezett Eiri, nagy összeborulások tralala(bocsi Timmy, elcsórtam, mert teccik xD) aztán go home. Leszálltunk, útközben elszívtam 1 Blacket :3 nyámii...xD Köszi Eiri ezúton is. Megkajáltunk, Eiri laptopozott meg mittomén, mi meg dumáltunk tv-ztünk stb. Aztán tv kikapcs és dumáltunk..És Eiri tényleg oan néha mint Kyooo xD Nyáá..és én voltam Die..Timmy meg egy másik hapek xD Kyo gazdája :PMÓKUS!

Hát nem sokat aludtunk hálaa kedves Kyonak, mert már fél 9kor fent kuruttyolt...*umm*Remek... No segáz. Felkeltünk ettünk, és nekiláttunk sütni :D megg főzni XD Na az a hagyma...elég fura állapotban volt :D Olyan volt mint valami ektoplazma XD Félelmetes. MÓKUS O.O!

Lényegtelen xD A hagymát meg"pirítottuk", a krumplit megfőztük, aztán csináltunk (tam) belőle chipset :D Meg husit is csináltunk báááárbekjúúúú (XD) cuccosan. Fini lett nagyon :D Azok meg ott nyamnyogtak egymáson T_T énis...

Egész nap picit depis voltam...talán a xar idő miatt vagy...talán mert ők itt vannak most egymásnak nekem meg messza van Kai-chan. Hát lehet nem hatom meg ezzel de hiányzik =(...és mondjuk sokszorúgy érzem mintha nem sokat jelentenék neki..és ienkor mindig elfog a bőghetnék. Mert azért én őt nagyon szeretem mégha néha meg is rugdosnám akkora tuskó...

Mókus O.O!

Najó elég a depizésből...csak mint kiegészítendő írtam le. No, aztán elmentünk blotba vettünk chipset, mazsolát, mizut, gumicukit meg iesmiket X_x Aztán tettünk egy kört a temetőben..nyílván hullákon mászkáltunk mert elég dombos volt... Ja igen és találtunk cicát az a két barom meg egyből ráizgult XD no egen...a legtöbb japán ill. mániás vonzódik a cicukhoz :P MÓKUS O.O!

No, aztán hazajöttünk és aktivityztünk... X_X Facipőkészítő O.O(L) Emo lány XD aki sír...Akartunk DDR-ezni is, csak elbaxódott Eiri laptopja és én voltam a laptop dj.Nem volt vmi forgalmas a nap, de azért jól elvoltunk :3 Bírom a fejüket. Este még Timmy kiszedte Eiri szemöldökét, amit én nem nagyon kultiváltam, mivel aludni akartam XD Segáááááá~z.

Ma reggel mentek el...vi még mreggel van m1 :P A lényeg, h. "érzelmes" búcút vettünk, és ők már mentek is a buszhoz én pedig ELSŐNEK VÁLASZTOTTAM :3 ügyi vagyok ugye, ugye, ugye? ^3^ :DDDDDDD

Hát köszönöm :P No, emléklapot is kaptam amire 1DB N-el írták rá a nevem -.-" Segáz *sigh* És most asszem fanficit fogok gépelni..No egyenlőre ennyi, csocsiii (L)

A bejegyzés trackback címe:

https://aoi-san.blog.hu/api/trackback/id/tr661911296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: napok előző
süti beállítások módosítása