Aoi's blog

Mindennapjaim...agy nem minden napom de a legtöbb napom :D Szeretlek té ember, ki ide benézel :D (L) Debrecen mellett lakok, de már nem sokáig hál' istennek :D Részben fáj a szívem ezért, mert elhagyom barátaim és családom, de részben örülök, mert ahova megyek ott is vannak barátaim és végre önálló életet kezdhetek...Remélem Tetszik a blog ;) Ha valami megragadta a figyelmed írj kommentet..na puszi (L)(K)

Képek :3

Friss topikok

  • aoi_san: :3 bezony tezsvír....♥ már jobban is vagyok :) (L)...köszike :+ és sztem így lesz a jó cupp(L) (2010.05.09. 10:05) sayounara...
  • aoi_san: :DDDD Immádoom a beled tesókám ^.^ majd kifizetem XD Ma meghívlak vmire ;) Megyünk a Gyöngybe? :D (2010.05.08. 08:49) Dikkk Ó XD
  • Frucie: @Hentes Kárcsy: Rám nem fog rám cuppani.... vagyis nem hagyom magam :D Mert digó vok oszt kész xD (2010.04.16. 20:46) Főzött rántottát :D
  • Hentes Kárcsy: Szia tesó! A Poligamyhoz szólnék annyit, hogy az a bizonyos Lilla Csányi oldalán az én lennék. Sz... (2010.04.13. 17:43) Egy nap a sok közül : )
  • aoi_san: :D énis pusszantalak tesókáám (L).(L) Amúg meg pultos Tibi ugye tudod,h. 1ütt volt az iccával, és ... (2010.04.08. 21:28) Na már megint :D

Linkblog

Egy nap a sok közül : )

2010.04.12. 19:01 | aoi_san | 1 komment

Hellosziamia!:3

Ma olyan nagyon érdemi dolog nem nagyon történt velem azon kívül, hogy feltöltöttem a kártyám XD Egész este fájt a fejem..hülye melegfront -.-" Aztán reggel is, de nagyjából hamar elmúlt ahhoz képest,h. végigszenvedtem az íccakát XD Kicsit késve értem be matekra, mert rohadt nagy dugó volt a hídról lejövet...rohadt forgalom -.-" Bérletet is vettem :3 Nagyon ügyi vagyok XD Kiderült,h. 1ik o.társamat, Bambalékot nem engedik németből érettségizni....:/ szarügy...nem értem németből hogy lehet megbukni XP..Ja igen, a német dogám 5ös lett :3 Nyáúúú...

Megtudtam, hogy a Looser szerelmet vallott Lillának O.O geciii..nemár..hiszen annak PASIJA van!! Ajh nagyon melegedünk emberek XoX...de segáz..vesszenek a homofóbok :3

Összebalhéztam a tesitanárral...még fel akart küldeni a Malachoz (ofő) hogy mutassam meg, hogy hogy nézek ki tesin...hát hogy? -.-" bemcsi felső, táska, farmer...szerintem túléli....istenem...azt hiszi parancsolgathat nekem egy TESITANÁR! na neee XD Aztán még utánamszól, hogy majd pótvizsgán vagy min találkozunk...na persze...12.-ben majd tesiből hagyom hogy meghúzzanak..meg a jó k*va anyját...szerintem -.-" Nekem ne pattogjon.

Az a Malac is annyira nyomorék... Spyol mindenki után...meg sosincs órája, folyton azt nézi mi mit csinálunk XD És ki nem lehet robbantani a kezéből a naplót X_x (osztály)...az én részemnél le is öntötte valami rózsaszín izével...annyira rendetlen és hanyag...hihetetlen...és undorító...

No :P Buszon együtt utaztam Ágival, Csillával meg Katival :D Pocsaji busz XD hát qvasok hülyeség jutott az eszünkbe és rohadt jó volt :D Bírom a fejüket ^^(L) puszikálom is innen őket :D Mikor Csilla meg Ági leváltak Kata mutatott South Parkos beszólásokat XD Hát végigszakadtunk az úton... "Kyle, hányszor mondtam neked hogy zsidó?" xD

Na m1 :P Megnéztem a Poligamy-t ami egész jó ahhoz képest hogy magyar film O.O :D Tetszik!! Arról szól, h. van András(Csányi Sándor) és a bnője Lilla (Tompos Kátya) aKIK együtt élnek és gyerekük lesz, és Lilla helyébe mindig más nő jön XD...nekem nagyon bejött:P

Anyuék lefoglalták ápr.30.-án a Barabás éttermet a Kálvin téren :D Tök jó lesz, mert nagyon szép hely...és  ballagásom után pont megfelelő környezet lesz, hogy az egészségemre koccintsanak xP...:DD várom már nagyon...bár annyiból nem, hogy az osztállyal nagyjából akkor találkozunk utoljára =(

Kéne vinnem ofőnek az igazolásokat az ellógott  óráimról X_x hát sztem ezt most kihagyom xD ...

Áhh! el ne felejtsem! Holnap jön hozzám Frucieee ittaludni :3 nyáúú már várom, jáúú lesz :D Szombaton meg megyünk a csajokkal(Stella, Frucie, Andi, Regi, Kriszti meg még 1 lány) partyzni x3 itteneeeem dejóóó leeesz :DD!!(L).(L)

Már azt is nagyon várom ^^

Na mára ennyit, ha eszembe jut valami még írock..Bai-bai~ ....T-perc 4ever! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://aoi-san.blog.hu/api/trackback/id/tr561915538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hentes Kárcsy 2010.04.13. 17:43:24

Szia tesó!

A Poligamyhoz szólnék annyit, hogy az a bizonyos Lilla Csányi oldalán az én lennék. Szal nem kell irínykedni meg ilyesmi, de nekem jutott az a z édes teher,hogy Csányival aludjak:p.
Na csöcsy Dezső bátyja!!!!
Jah meg ha Pöstön járnál hozzad vissza a pultosicát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása