Aoi's blog

Mindennapjaim...agy nem minden napom de a legtöbb napom :D Szeretlek té ember, ki ide benézel :D (L) Debrecen mellett lakok, de már nem sokáig hál' istennek :D Részben fáj a szívem ezért, mert elhagyom barátaim és családom, de részben örülök, mert ahova megyek ott is vannak barátaim és végre önálló életet kezdhetek...Remélem Tetszik a blog ;) Ha valami megragadta a figyelmed írj kommentet..na puszi (L)(K)

Képek :3

Friss topikok

  • aoi_san: :3 bezony tezsvír....♥ már jobban is vagyok :) (L)...köszike :+ és sztem így lesz a jó cupp(L) (2010.05.09. 10:05) sayounara...
  • aoi_san: :DDDD Immádoom a beled tesókám ^.^ majd kifizetem XD Ma meghívlak vmire ;) Megyünk a Gyöngybe? :D (2010.05.08. 08:49) Dikkk Ó XD
  • Frucie: @Hentes Kárcsy: Rám nem fog rám cuppani.... vagyis nem hagyom magam :D Mert digó vok oszt kész xD (2010.04.16. 20:46) Főzött rántottát :D
  • Hentes Kárcsy: Szia tesó! A Poligamyhoz szólnék annyit, hogy az a bizonyos Lilla Csányi oldalán az én lennék. Sz... (2010.04.13. 17:43) Egy nap a sok közül : )
  • aoi_san: :D énis pusszantalak tesókáám (L).(L) Amúg meg pultos Tibi ugye tudod,h. 1ütt volt az iccával, és ... (2010.04.08. 21:28) Na már megint :D

Linkblog

elszédültem :D és elestem.

2010.06.02. 19:30 | aoi_san | Szólj hozzá!

Nem ....a-a...nem

Gyerek.

Én nem. több kell. ennyi :D

És...én jobbat érdemlek XD igen :D Legyen boldog...biztos az, mert szabad. Öhm axem nem fogok többet róla szót ejteni... minek is? Ki akarom törölni...

Csalódtam. Már 2.jára..az első eléggé balul sült el, és szerintem ez is ugyanoda fog jutni. De nem hibáztatok semmit, és senkit.

Ennek így kellett lennie. Köszönöm a 10 hónapot.

Bai~

A bejegyzés trackback címe:

https://aoi-san.blog.hu/api/trackback/id/tr412051622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása