Aoi's blog

Mindennapjaim...agy nem minden napom de a legtöbb napom :D Szeretlek té ember, ki ide benézel :D (L) Debrecen mellett lakok, de már nem sokáig hál' istennek :D Részben fáj a szívem ezért, mert elhagyom barátaim és családom, de részben örülök, mert ahova megyek ott is vannak barátaim és végre önálló életet kezdhetek...Remélem Tetszik a blog ;) Ha valami megragadta a figyelmed írj kommentet..na puszi (L)(K)

Képek :3

Friss topikok

  • aoi_san: :3 bezony tezsvír....♥ már jobban is vagyok :) (L)...köszike :+ és sztem így lesz a jó cupp(L) (2010.05.09. 10:05) sayounara...
  • aoi_san: :DDDD Immádoom a beled tesókám ^.^ majd kifizetem XD Ma meghívlak vmire ;) Megyünk a Gyöngybe? :D (2010.05.08. 08:49) Dikkk Ó XD
  • Frucie: @Hentes Kárcsy: Rám nem fog rám cuppani.... vagyis nem hagyom magam :D Mert digó vok oszt kész xD (2010.04.16. 20:46) Főzött rántottát :D
  • Hentes Kárcsy: Szia tesó! A Poligamyhoz szólnék annyit, hogy az a bizonyos Lilla Csányi oldalán az én lennék. Sz... (2010.04.13. 17:43) Egy nap a sok közül : )
  • aoi_san: :D énis pusszantalak tesókáám (L).(L) Amúg meg pultos Tibi ugye tudod,h. 1ütt volt az iccával, és ... (2010.04.08. 21:28) Na már megint :D

Linkblog

próbálkozok jó ?XD

2010.05.09. 10:24 | aoi_san | Szólj hozzá!

 

Na tegnapi depim nagyjából elszállt, és első estém függetlenül smárolással zárult..nyitott nemtudom én na XD Egyéni rekordok dőltek, és a nyakamon egy akkora szívás-nyom van hogy juj XD És oan mintha odazárták volna a fejem az ablakhoz :P Na mindegy :D Azért örülök,h. lejött Katsi xD

Na az egész ott kezdődött,h. kicsit búsan nekiindultam a városnak, először Katsi elé..Neki elpanaszoltam a bánatom-csakúgy mint később a tesóknak is- és valahogy jobban éreztem magam. Az az igazság, hogy félek,h. megutálom Rurut, és én azt nem akarom.Azért akartam szakítani vele ....és szakítottam is. Bár nem a leghumánusabb módon de amilyen a mosdó...

Szeretném,ha barátok maradnánk :3 (legalábbis  egyenlőre biztos *ehh*)

Na visszatérve a tegnapra (amire homályosan emléxek XD) találkoztunk a Segneren Lillussal, aztán bementünk a Tecskóba MÉG piát venni. Nem tudom kimondani az ital nevét amit vettem, nemhogy leírni. Nagyon kék, fantával finom és DS-en azt ittunk XD Ennyit tok róla...bárki aki tudja a nevét szójjon Dx

Na aztán kijöttünk és elkezdtünk oan cigit szívni, mint Aoi *....* Zöldd..izét..XD Marbolo talán ?? Nemtom *ehh* segáz ^^". Aztán mentünk Fruhoz, ahol én hajatvasaltam, és lakkoztam ...ahh mert az eső meg a JÉGESŐ O.O (bizony az is volt tegnap, nagyon partam T__T) szétbaszcsizta a hajam o.o ...:P Szóval, miután ezeken túl voltam, elővettük a feles poharakat, meg a kis piákat, és elkezdtünk italozni..XD Ittunk mi mindenre:

Az összes ember egészségére
A ma estére
A bánatomra, és az összes szerelmi bánatra
Henni megszületettt uncsijára

Jaaaj tényleg Henni nem jött TxT Ohh úgy sajnáltaaam...Be akartam mutatni Katsinak :3

Na aztán nekiiramodtunk huh én már jól voltam..xDVoltunk vásárban, és ööö vhogy átvergődtük magunkat rajta, báár nemtom hogy..mindez olyan 6 óra fele!!! Ien korán még sosem basztam be XD Nademost! háháhá!!

Na aztán Fruék fel akartak szállni a forgóra, de drága volt XD Hát ecsém...ott hányták volna ondjuk szét az agyukatXD Aztán mentünk az egyeetemre..néhány szobrot letapiztunk xD Meg emtntünk pisilni XD És megtudtuk,h. a bokrok a harry potterből vannak xD 

Aztán mentük az ibolyába, útközben felhívtuk Hennit XD Asszem énis bezséltem hozzá,h. jöjjön ide...

Na megérkeztünk az ibolykába :P Ott legurítottunk pár Jutka-vodkát (L) áhh imádom xD Aztán jött Golyóóóóóóóóóóóó :DDDD Fru uncsitesója :DDD Ááá hallod az mien jófej faszi xD Képeken azthittem csíkszem, de nem XD

Aztán bementünk 3man a wc-be XD És szipppppppppp sziiiiiiiip meg...tsuuu~ tsuuu~ na mindegy XD

Aztán kijöttünk, és ittunk még, aztán elindultunk a pince felé, de xD előtte felhívtuk nünüt állítólag XD Mondtuk,h. nagyon szeretjük meg iesmi, bár erre nem nagyon emléxem xD Seggáááááázzz XDDDDDDDDD

Na aztttááán ööö nemtom mi történt, vhogy elértünk a pincébe, ahol bikicsunájt énekeltünk XD :DDD!!! Na :P ott leültünk, ja. nem XD

Bemenünk a wcbe..xD mindegy nem részletetezem

utána talunk stelláékkal...stella xD már 1 faszi szájában volt köbö 5 perc után...mondom jóóóóó XD aztán ittun vmi finomat nemtom mit, és golyóval dumáltuk, mien becsapós az üveg meg iesmi...xD És fru egész este a földről szedegette az aprót XD hát akinek van xD

ÖÖÖÖ  kidobtak minket, mert Lilla behányt a pincébe XD Isteneeeeeeem >o<

Segáz :D Aztán odakint golyó is hányt, de úgy hányt, mintha a TEJET KÖPNÉ KI!! Ilyen természetesen embert még nem láttam hányni xD Aztán, odajött hozzánk mosolyogva én meg:

- Mit mosolyogsz bazdmeg, most hánytad szét a beledxD Ne vigyorogjáááá XD

Na aztán Katsi vmi menekült faszival is tsuuu~ addig mi dumáltubnk golyóval XD Valami supermenről beszélt..meg nézi a mecsset vagy mi xD Najó  nem vok tisztában a részletekkel..aztán mi elmentünk katsival, mert zsolti jött értünk XD

Fruék mentek karaokizni, és andi meg golyó végig tsuolta az estét :D Seggááz..Többet senki sem hányt..xD

Ma reggel felraktam a drágámat a vonatra, és jöttem haza és álmos vok, de nem akarok aludni, mert ha felkelek qvára fog fájni a fejem T_____________T és én azt nem akajoooo~m

Mert ígyis reggel rohadtull fájt, meg áhnyingerem volt X_x összeittam mindent..na mindegy XD

Mindenkinek :3 chuuu~

A bejegyzés trackback címe:

https://aoi-san.blog.hu/api/trackback/id/tr891985408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása