Aoi's blog

Mindennapjaim...agy nem minden napom de a legtöbb napom :D Szeretlek té ember, ki ide benézel :D (L) Debrecen mellett lakok, de már nem sokáig hál' istennek :D Részben fáj a szívem ezért, mert elhagyom barátaim és családom, de részben örülök, mert ahova megyek ott is vannak barátaim és végre önálló életet kezdhetek...Remélem Tetszik a blog ;) Ha valami megragadta a figyelmed írj kommentet..na puszi (L)(K)

Képek :3

Friss topikok

  • aoi_san: :3 bezony tezsvír....♥ már jobban is vagyok :) (L)...köszike :+ és sztem így lesz a jó cupp(L) (2010.05.09. 10:05) sayounara...
  • aoi_san: :DDDD Immádoom a beled tesókám ^.^ majd kifizetem XD Ma meghívlak vmire ;) Megyünk a Gyöngybe? :D (2010.05.08. 08:49) Dikkk Ó XD
  • Frucie: @Hentes Kárcsy: Rám nem fog rám cuppani.... vagyis nem hagyom magam :D Mert digó vok oszt kész xD (2010.04.16. 20:46) Főzött rántottát :D
  • Hentes Kárcsy: Szia tesó! A Poligamyhoz szólnék annyit, hogy az a bizonyos Lilla Csányi oldalán az én lennék. Sz... (2010.04.13. 17:43) Egy nap a sok közül : )
  • aoi_san: :D énis pusszantalak tesókáám (L).(L) Amúg meg pultos Tibi ugye tudod,h. 1ütt volt az iccával, és ... (2010.04.08. 21:28) Na már megint :D

Linkblog

Chéri

2010.05.28. 19:38 | aoi_san | Szólj hozzá!

Ma láttam egy igen érdekes filmet. A címe: Chéri-egy kurtizán szerelme.

Szerintem borzasztóan jól mutatja be az érzelmeket, és eléggé megérintett. Kevés film képes erre.Az igénytelen High Szjúl mjuzikel meg a hákettőó meg ien "filmek" után komolyan felüdülés volt. Mert mindenhol csak az a bizonyos megvalósult szerelem.

Kis bonyodalom félreértések de a végén mindenki egymás nyakába borulva szerelmet vall a másiknak és boldogan élnek míg meg nem.. De most őszintén, hányszor van ilyen a való életben?
Diákszerelmek...fellobbannak és ugyanolyan hévvel ki is hunnynak.

Azt hiszem valóban kezdek felnőni. Tényleg komolyabb és mélyebb kapcsolatok kellenek, nem a felszínesség, ami eddig átitatta a mindennapjaimat. Persze voltak mélyebben fűződő barátságok és kötelékek, és igen, ez az amire nagyon vágyom most.

De örülök mindennek és mindenkinek ami körülvesz és a barátjának haverjának hív. :) Jólesik tényleg.

Minden téren mélyebb dolgokat akarok. Család, barátok szerelem. A családommal soha nem lesz és ebbe már beletörődtem. Nem fogok soha olyan elszántsággal és szeretettel rájuk nézni, ahogy illene. De ezen kívül hálás vagyok nekik és tisztelem őket. És szeretem.

A barátaim...hát :) azthiszem szerencsés vagyok. nem is egy ,hanem mindjárt 5 olyan barátom van aki számomra a minden. Bármit megtennék értük, és ez fordítva s igaz, tudom. Megbízok bennük feltétel nélkül. és ők is megbízhatnak bennem. Ennyit tudok adni nekik a szeretetükért...szeretetet :3

Szerelem... nem tudok ehhez sok okosságot írni. Sosem tudhatok ki az igazi. Hogy elmentél e mellette, vagy még rád vár. Vagy éppen az, aki most van ott melletted. De azt hiszem ennek is meg kell érnie. És nem úgy lesz hogy mondjuk 12 évesen rádtalál és utána nem megy el tőled.

De...lehet elmegy, de úgy hiszem ha elég érettnek lát a sors..és a másikat is annak látja akkor...akkor jön el a pillanat, hogy újra, megint, örökké.

 

Eléggé érzelmesre fogtam, gome...lehet a zene teszi X3 vagy talán mert izgulok. Igen, most kerül az ire a pont. Holnap kiderül...ajj mint vmi világmegváltó dolog készülődne >.<

Pedig nem...csak számomra az...nagyjából. Ha ez nem jön össze úgyérzem 180°-ot fog fordulni az életem és térlátásom. Ha összejön boldog leszek...mérhetetlenül.csak nem tudom meddig. de a pillanatnyi örömöt is meg akarom ragadni, mert ki tudja...mi lesz azután? rámesik egy műhold Oo"

najó elég a depresszáns sajnáltatós világképből .Boldog vagyok, és akkor lennék mégboldogabb, ha erről a helyről elmehetnék. Mert nehezen bírom már...mintha lebetegítene ez a környék ez a ház ez a légkör...>..<

már csak 1 hónap(8)

A bejegyzés trackback címe:

https://aoi-san.blog.hu/api/trackback/id/tr302038686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása