Aoi's blog

Mindennapjaim...agy nem minden napom de a legtöbb napom :D Szeretlek té ember, ki ide benézel :D (L) Debrecen mellett lakok, de már nem sokáig hál' istennek :D Részben fáj a szívem ezért, mert elhagyom barátaim és családom, de részben örülök, mert ahova megyek ott is vannak barátaim és végre önálló életet kezdhetek...Remélem Tetszik a blog ;) Ha valami megragadta a figyelmed írj kommentet..na puszi (L)(K)

Képek :3

Friss topikok

  • aoi_san: :3 bezony tezsvír....♥ már jobban is vagyok :) (L)...köszike :+ és sztem így lesz a jó cupp(L) (2010.05.09. 10:05) sayounara...
  • aoi_san: :DDDD Immádoom a beled tesókám ^.^ majd kifizetem XD Ma meghívlak vmire ;) Megyünk a Gyöngybe? :D (2010.05.08. 08:49) Dikkk Ó XD
  • Frucie: @Hentes Kárcsy: Rám nem fog rám cuppani.... vagyis nem hagyom magam :D Mert digó vok oszt kész xD (2010.04.16. 20:46) Főzött rántottát :D
  • Hentes Kárcsy: Szia tesó! A Poligamyhoz szólnék annyit, hogy az a bizonyos Lilla Csányi oldalán az én lennék. Sz... (2010.04.13. 17:43) Egy nap a sok közül : )
  • aoi_san: :D énis pusszantalak tesókáám (L).(L) Amúg meg pultos Tibi ugye tudod,h. 1ütt volt az iccával, és ... (2010.04.08. 21:28) Na már megint :D

Linkblog

Rere xp

2010.04.25. 13:26 | aoi_san | Szólj hozzá!

Na most pár napig nem írtam semmit, mert nem nagyon történt velem semmi megrendítő :D Egészen tegnapig XD

Tegnap bezony nyakunkba vettük a várost :3 Jött Stellus, Fru, és Lil :33 ááh nagyon jó volt. 3 kor taltunk a főtéren, és kerestük a harmónikást, de csak szájharmónikást találtunk. Aztán mentük sétálgatni és keresni csikszemeket, de nem nagyon sikerült. Kútból ittunk, ami nagyon kilövellt XD

Aztán gondoltunk egyet, és elindultunk a Fórumba :D Útközben megnéztük Fru feleségének, Katikának a tablóját :D hát..spárgából nem rossz ;).Aztán vééégre bementünk a Fórumba, ahol megtudtuk, hogy  A SATURN BEZÁRT T.T hát én azthittem sírvafakadok. A helyébe majd média markt fog nyílni...-.-" hova xarjak? Ott nincs GH t.t. Na segáz. Vettünk fagyit, és útközben elnyaltuk XD Áhá...akkor már tudom miért fáj a torkom XD Én nyaltam legkésőbb T....T nyááá...nemjó a nyalókám O.O(?) *ehh*

Najó aztán Stellustól érzelmes búcsút vettünk ... és már robogtunk is a Modem elé, ahova tettek egy bazinagy plazmatv-t. Fruékből előjött a nagycsasszony, és mondták,h. ez akkora, mint amekkora a nagyszobában van XD na mondom ez kész xp Aztán kifeküdtünk a napra..vagyis csak én ..frura xD és úgy néztük az előadást. Lógattuk a lábunkat a vízbe, amikor jött az egyik sekuritty és szólt,h. túl tiszta(?) a víz? O.O XD najóóó nemsokára ezt megelégeltük és bevetük a Kölcseyt xD

Na amit ott levágtunk ...xD először fel akartunk menni a tetőre, de zárva volt. aztán szuperszónikus erőnkkel lenyomtuk a liftet a földszintre XD Ööö..ott ökörködtünk 1 sort, mert követtek O.O...aztán bemásztunk a Kölcsey legkisebb zugába XDhátöö...aztán mentünk pisilni xD a sok tükrös terembe XD

Végül megtaláltuk a parkolót, amin keresztük kispyoltunk onnan, és megmentettünk egy családot az örök kárhozattól xD

Visszafeel meglestük hogy Stella épségben van e, mert nagyon féltettük. hál' istennek jól volt.

JUUUUJ ÉNYLEEG! NEM IS MESÉLTEM LAJOSRÓL! *.* uhhh T_T a Déry múzeumnál láttam meg XD És fru mondtaí,h. full leszbi. én meg lájost faszinak néztem és a mellette lévő csajra hittem,h. mondta. mondom tök átlagos lexarom. De mikor mondta,h. nem az, hanem a "faszi", akkor totál megállt bennem az ütő O.O"....te én beleszerettem XD bár csak testileg XD de akkoris. És azért lajos, mert a domokoson lakik XP

Najó a lényeg,h. utána csatlakoztunk egy lakodalmas menethez :3 És énekeltünk, mert ott senki sem volt hajlandó -.-" még a tezsvírmuzsikások sem....-.-"""

Na mindegy. aztán megvártunk még 2 esküvőt a nagytemplom tövében :D Jól kifikáztuk az embereket-ja nem bocs,csak elmondtuk róluk a véleményünk..XD Na, negyed7-et ütött az óra, és mi Lilel elindultunk a buszvég felé, Frut magunk mögött hagyva XD Tlaálkoztunk Ildivel akvel a tetkókról dumáltunk túlnyomórészt xP na de aztán lecsatlakoztunk mert már ment a buszunk. Mint később kiderült ugyanazzal a busszal mehetünk haza aminek én naagyon örülök, mert végig tudtuk dumálni az utat ^^

Én lecsatlakoztam, ahol lekell, és mentem haza..aztán semmi kül...ugyanúgy tovább folyt a nap xp

Na csóóközön

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aoi-san.blog.hu/api/trackback/id/tr131949963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása